فروشگاه  نانوبوند​​​​​​​ (لیست همکار)

021-91016888  021-91017000
021-88171830    021-88171831

۰
کاتالوک نانوبوند

کسری پروژه و اختلاف رنگ در همان کد درخواستی

در هر پروژه ای که مصالح آلومینیوم کامپوزیت ،بایستی محاسبه متراژ به صورت دقیق براورد شود و در صورت امکان در 1 پارت سفارش و خریداری شود و تلاش بر این باشد که در کمترین زمان ممکن پروژه به اتمام برسد ، کویل هر رنگ و کد همیشه در هر برند به صورت ثابت است ولی در هر مرتبه جهت سفارش کویل روی ورق آلومینیوم کامپوزیت نانوبوند به کارخانه های رنگ در چین برای رنگ کویل 1 تا 2 پرده متفاوت است ( لازم به ذکر است کد و رنگ همان کد و رنگ قبلی و ثابت میباشد و در زمان مشاهده هیچگونه مغایرتی ندارد ولی اگر کنار هم گذاشته شود مشاهده خواهیم کرد متفاوت است 1 یا 2 پرده ) البته برای پروژه ها جدید عالی است ولی به عنوان کسری بایدتوجه داشت به این مهم.

لذابایستی توجه داشته که اولویت این باشد که در 1 پارت خرید شود و در صورت کسری حتما چک رنگ شود و یا کد فنی اعلام شود ( این مسئله در تمامی برندها برقرار است و البته در تمامی کد و رنگ ها پیش نمیاد و ممکن است چندین سال پایدار و 1بار همان کد و رنگ در زمانی که وارد میشود به کشور تفاوت داشته باشد) 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید