فروشگاه  نانوبوند​​​​​​​ (لیست همکار)

021-91016888  021-91017000
021-88171830    021-88171831

۰
کاتالوک نانوبوند

شناخت ورق آلومینیوم کامپوزیت

ورق های کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد در دهه اول قرن حاضر، از این ماده در پروژه های دیگری نیز استفاده شد؛ برای مثال، در نماهاي ساختمان های برخی از شرکت ها مانند کارخانه های تولیدکننده خودرو و همچنین شرکت های گاز از این ماده استفاده شد و گاهی اوقات پانل های کامپوزیت این نماها با رنگ های اصلی لوگوهای این شرکت ها رنگ آمیزی شدند.

در سال 2005، تولید پانل های کامپوزیت آلومینیوم به طور رسمی تا 16 میلیون مترمربع (در اروپا) افزایش یافت و این رقم در سطح جهانی، دست کم تا پیش از بحران اقتصادی، در حدود 30 میلیون مترمربع برآورد شده است از لحاظ تجاری بازدهی بسیاری برخوردار است  از این رو، در کنار دیوار نماهای آلومینیومی و شیشه، پانل های کامپوزیت آلومینیومی کاملاً در صنعت نمای ساختمانی به برتری دست یافتند و در حال حاضر شهرهای مدرن بسیاری وجود دارند که تقریباً به طور کامل با این مصالح ساخته شده اند. تا امروز برج العرب، نماد شهر دبی، معیار معتبری برای ارزیابی کاربرد این ماده به شمار می رود.

از دیگر پروژه ها می توان به هتل العرب، ساختمان کارخانه میتسوبیشی، برج های النصر در دوحه قطر و نمونه های دیگر اشاره کرد امروزه معماران در این صنعت به دنبال رنگ ها و پرداخت های بدیعی هستند تا به نماها و پروژه های ساختماني روح تازه ای عرضه کنند کاربرد و استقبال ورای تصور از این محصول در نما، نشانگر کیفیت مناسب و عدم محدودیت در کاربرد و طراحی این محصول است.

امروزه شاهد استفاده روزافزون از این محصول در صنعت ساختمان هستیم. آلومینیوم یکی از رایج ترین عنصر ساختمانی است و با کاربرد پانل های کامپوزیت آلومینیومی در ساختمان، می توان از مزیت های آلومینیوم بهره مند شد و افزون بر آن، از ساختار ساختمان حفاظت کرد.

از این پانل ها در پروژه های مختلفی استفاده می شود و قیمت آن ها بسته به کیفیت و مصالح به کاررفته متغیر است ، ورق الومینیوم کامپوزیت نانوبوند در خیلی از پروژه های دولتی و شخصی در ایران و در کشورهای منطقه کار شده است

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید